Вопрос: При движении возрастает усилие на руле - Subaru Forester
Рульова рейка FORESTER III 2008 HELP!!!! після 60 тис. вдалого володіння субару пришла біда.... :( і це як виявилось не ТО на 100 тис. електро рульова рейка, на даний момент вже 4-й раз її ремонтують і знову невдало. стук пропав но при їзді (я так розумію нагрівається) починаться скрип, кермо стає крутися значно тугіше пару тисяч в такому режимі і знову стук.... поможіть що робить, хто знає де і як можна її зробить???? чи це вже не реально і нада брать нову реку??? П.С. глушник в місці де він ближче всього до рейки був обмотаний і азбестом і як зараз термо бинтом Чек не вискакує ні на ямах ні на поліцейських. Руль так легкий(при початку руху), а тугішим стає після того як постою в пробці чи проїду 15 - 20 км, причом тугішим стає по наростающій аж до скрипу.Ответ
Добрый день.
На вашем автомобиле не правильно изготовлена втулка рулевой рейки. Во-первых, из дешевого материала, а во-вторых, не выдержан тепловой зазор. При нагреве втулка расширяется и закусывает рулевой вал, отсюда тугая работа руля и посторонний писк. Рекомендуем вам обратиться к профессионалам с проверенной репутацией для качественного восстановления рулевой рейки. Подробнее о ремонте рулевых реек мы рассказывали в нашей статье на этом сайте.